Det var ju det där ja med städning...

Ja du Anki det kan man ju fråga sig i bland var det är man köper det men det ska väl vi veta som har gubbar som jobbar på All STÄD men det visar de inte något av när de kommer hem inte , eller vad säger du..as garv.
Skämt och sidor det där med att städa kan många gånger kvitta faktiskt. Huvudsaken att man mår bra och har det trevligt.

Jag har försökt att få lite sol i dag men det har ju blåst så tråkigt men lite lyckades jag få det är ju så skönt att få sitta i gassande sol tycker ju jag .

Vi var ner en sväng till svärmor och svärfar för att ta ett parti kort och det tog hela två timmar innan vi fick en vinnare och det blev svärmor som tog hem vinsten , det är bara att gratulera till det.

Jag tror att jag ska sätta mig en stund med forskningen faktiskt det blir nog så.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hihihi, ja det där med att ha gubbar som jobbar på en städfirma är då rakt ingen fördel...tvärtom skulle jag tro för vem vill putsa ytterligare fönster efter en hel dags putsande....önska kan man ju i och för sej och kanske nån dag....men bara kanske rycker Peter tag i fönsterrakan med ett leende på läpparna och säger...Vad kan jag stå till tjänst med älskling??.....förresten...vem faan skulle svara städning då...hahahaha

2009-04-25 @ 17:26:59
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Anki : Ja du inte skulle det bli städning då inte utan då skulle ni nog leka grod leken...asgarv gånger fyra...

2009-04-25 @ 21:58:21

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback