Fredag och allt vad det innebär...

Ja nu var det fredag och vad blir det då jo fredags städa (som man skulle behöva göra varje dag) .
Vi har ju två hundar som skitar till det något gruvligt. Men det är bara att dra igång dammsugaren det .

Vi var på möte med Simons nya fotbollslag i går och det var ganska intressant det kommer att bli så att vi får stå i en kiosk på degerfors hemma matcher men det kan ju vara ganska trevligt för då får man ju se matchen samtidigt och det var bara vid två tillfällen som lotten faller på oss. Sen informerade tränarna vad de tycker och tänker och de verkar väldigt seriösa så det kommer nog att bli bra, de talade om att de inte accepterade några svordomar eller könsord utan var det så att någon säger något så får de göra en time out och gå och sätta sig en stund istället för att vara med och det tycker jag är helt okej för de ska lära sig att sådant inte får förekomma.

I dag verkar det bli fint väder men jag gick ut för att sätta mig och läsa tidningen i vår solen och det blåste små jävlar rent ut sackt men det kanske blir bättre fram emot dan , det är ju så öppet här där vi bor så det blåser ju nästan jämt. Jag har försökt i många år att hitta en skön sol plats i trädgården som det är lite vindstilla men jag har inte lyckats hitta någon ännu.

I dag ska min rara flicka mixtra med håret och färga det i olika färger det blir spännande och se hur vågad hon är och vilka färger hon kommer hem med , man vet aldrig vad det kan bli. Men hon är sött i vilka färger som helst den lilla ängeln.

I morgon blir det kalasande för syrran och det ser vi fram emot , hon blir ju bara äldre och äldre men jag däremot står ju still...fniss...

Vi ses säkert lite senare tänker jag..

Kommentarer
Postat av: Anki

Fredagsstäda?? Var köper man sånt?? Är det gott?? Ska kanske prova nån gång när vi ska grilla......är det gott till kött??

Puss o Kram

AnkiPanki

2009-04-24 @ 17:13:26
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback