Natte tid

Vaknade med världens rethosta och klockan var bara tre, jag var tvungen att gå upp för jag ville inte väcka resten av familjen med hostan. Känner mig totalt utvilad så jag får nog vara uppe en stund så får vi se , otroligt kaffe sugen är jag också så det blir att sätta på lite grann.

I morgon kväll ska vi på första föräldramötet med Simons nya fotbolls lag i degerfors , ska bli lite spännande att höra hur de lägger upp säsongen faktiskt .

Och i går ringde Simons läkare från Barn medicin, doktor  Willson, han är faktiskt väldigt bra jag har stort förtroende för honom. Han tyckte att testerna för astman som Simon hade gjort var bra men att han skulle lägga in lite mer förebyggande medicin så han skrev ut en tablett som vi ska ge honom plus pulmicorten , han trodde att Simon då skulle få betydligt mer ork och det skulle även resultera i att han inte blir sjuk så ofta.
Vi skulle även höra med apoteket om de har några bra vitamin tillskot som vi kan ge honom för ibland äter ju Simon så otroligt dåligt . Det är skillnad på en annan det jag äter som en häst så man måste faktiskt börja tänka sig för och inte äta så mycket god saker.

På lördag ska vi på kalas hos syrran som blir 25 år , rena barnungen , oj oj oj man börjar bli old.
Det börjar bli väldigt mycket kalasande nu , tänk att så många är födda i april men det måste väl va så att det då är
" semester barn " eller.
Så här ser april ut för oss , Simon 6 april , Nina 15e , Ronny 18e , Viviann 20e, Sofie 25e och Fanny den 30e...

Nej nu ska jag fylla på mer kaffe i koppen och så blir det lite släktforskning.

Kommentarer
Postat av: Anki

Söta du...mitt i natta ju.....:)



Hoppas du fick somna om sen i alla fall och att din dag varit kanonfin!!



Kram

2009-04-23 @ 21:20:53
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Anki

Söta du...mitt i natta ju.....:)



Hoppas du fick somna om sen i alla fall och att din dag varit kanonfin!!



Kram

2009-04-23 @ 21:21:05
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Fanny

April Äger ;D

2009-04-25 @ 15:03:47
Postat av: Evalena

Svar till Fanny : Roligt gumman att du tittar in om det nu är den Fanny jag tror så kram på dig och ha en trevlig dag..

2009-04-25 @ 21:56:41

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback