Pust...

Gud vad skönt , det var inget fel på Simon och i dag är han till skolan och även Ricke är iväg så nu får vi hoppas att allt blir som vanligt med en fin vår utan mer snoriga barn..
Men det vi ska få Simon att göra är att äta mer och gå upp i vikt , han ligger ungefär på två kilo för lite och det stämer nog för man kan verkligen räkna revbenen på honom .
Fuskigt att det är så han skulle kunna få några kilon av mig helt gratis..
I dag ser det ut att bli en verkligt fin dag i alla fall och vi får hoppas på att det blir som de har lovat en vacker valborg med.
Vi ska åka ner till vårbo och prova att fiska nors i helgen , vi får hoppas att det har kommit igång .
Men det blir även att sitta vid elden och grilla korv så om det inte skulle vara någon fiske lycka så är det underbart att bara grilla och må gott.
Ska försöka att komma iväg till mamma och hjälpa henne att måla hallen när Simon har kommit hem.
Ses senare.

Kommentarer
Postat av: Anki

Han kan få några kilon av mej åxå:).

Jag är otroligt lättad att allt var bra med er lille busunge...jobbig och orolig väntan...



Ha en helt fantastisk dag raring!!!

2009-04-29 @ 13:47:02
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Anki: Vad gullig du är som tänker på oss . Ja visst får man ont i magen, usch, väntan är inget för mig för jag är för otålig.kram

2009-04-29 @ 15:25:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback