Söndag..

Lite uppdatering.
Var ner till vandrarhemmet i går morse för det kommer ett gäng på 19 personer som ska hyra två till tre veckor och vi hade inte så mycket sängar så vi fick städa av lägenheterna och ta upp en säng till . Men när allt var klart så blev det jätte bra.
Sedan åkte vi till Marin och fritid i Laxå för att titta på lite båtar och vi hade sällskap med Anki , Peter och Vicce dit . Men helt otroliga priser hade de men visst det finns ju riktiga dröm exemplar där men inget i prisklass för oss inte.
Peter blev kär i alla fall när vi var där (men vi får väl se vem som har övertaget där , eller vad säger du Anki) ...fniss..
Vi grillade några köttbitar i går eftermiddag och det är ju såååå gott .
Det har varit soligt och fint hela helgen men värmen som var förra helgen har inte varit den samma nu för det har blåst lite kyligare vindar nu men värmen kanske kommer tillbaka .
Vet inte riktigt vad som står på panelen i dag men vi ska i alla fall fixa lite med volvon , det blir nytt olje filter och ny olja , sedan har vi lite pys punka i ett däck så vi ska trycka i skum i det så får vi se om luften kan hålla sig lite bättre.
Och om vi hinner ska vi lägga i ekan i älven och då tar nog Simon och Kent premiär fiske turen.
För min del är det lite för tidigt att ge sig ut i båten för är det lite kyligt och om jag sitter still så får jag hemskt ont överallt så jag får vänta tills det blir lite mer sommar värme.
På återseende...

Kommentarer
Postat av: Anki

Hihihi, ja han har sina tricks vet du;). Nejdå...jag tänker att jag nog är en riktig egoist...båda mina killar vill ha båt och så nekar jag dom det nöjet för att jag är FEG. Jag bad om en sommar till med husbilen så ska vi diskutera vidare nästa år...

Ha en skön söndag....

Kraaaaaam

2009-04-19 @ 13:29:55
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback