Vart är solen

Solen har det svårt i dag för den försöker att titta fram men det är lite svårare i dag men vi får väl se fram mot dagen jag ser den lite just nu .
Jag trodde att det skulle bli finare i dag än i går men det kanske kommer. Jag är ju en solälskare till 100 procent och när jag väl får lite sol så vill jag bara ha mer.
Såg att Fanny hade varit inne och lämnat kommentar och det är ju jätte kul om det nu är den Fanny jag tror så kram på dig vännen. Hoppas du blev nöjd med tröjan.
Kent och Simon tog premiär turen med båten i går men det gick inte så bra för motorn stannade nästan direkt och sedan var den helt död och det är ju synd för det finns ju inget bättre än att ta en fiske tur på älven men men .
Vi får väl försöka att fixa den vad det nu är för fel.
Ses säkert lite senare.

Kommentarer
Postat av: Anki

Åh sicken otur med båten! Ja idag är det inte alls lika varmt...jag tycker ju det är skönt så jag får vila min stackars kliande kropp...blääää vad dum i huvet man är som lapar sol fast jag vet att jag inte fixar det...tror på underverk varje år...

Kramelikram

2009-04-26 @ 11:34:26
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jaah klart det är jag :) . Jo den var super fin Taaack så mkt :) <3

2009-04-28 @ 20:31:35
Postat av: Fanny

Ja det var jag ;) . Ja den jag super fin :) Tack så mkt ! <33

2009-04-28 @ 20:32:48
Postat av: Evalena

Svar till Fanny : Roligt att du kan titta in på min blogg, du får ha det så bra i vår solen.

2009-04-29 @ 09:38:59

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback