Klockan 12,54.....

Tandläkar besöket gick väldigt bra men nu var det bara putsning men ändå.
Jag är verkligen hel nöjd med Simons uppträdande hos tandläkaren.
När jag kom hem så gjorde jag ett olje byte på bilen och satte även in ett nytt oljefilter så klart.
Det gick också bra så jag har en dag med flyt helt enkelt så jag kanske ska passa på att köpa mig en lott en sådan  här dag ,hm något att fundera på kanske.
Jag håller på med målningen av båten men är just nu inne och har en liten rast ,fniss..som att jag skulle behöva det men men.
Jag satte ut en annons på våran Pontiac buss på city torget men den verkar vara svår såld är det värsta men vi får väl se om någon är intresserad.
Vi har ju haft den ute på blocket men det var ingen som ringde på den så nu gör jag ett nytt försök.
Nej nu har jag fått lite stärkande i mig så nu blir det att fortsätta så hej svejs....

Kommentarer
Postat av: Anki

Å va skönt att det gick bra hos tandis för Simon. Ja, kort i stugan låter finfint det....kanske glider in på darrande ben med båten...jag kan va avsvimmad i hytten men då tar du bara en hink vatten och.....häller över Peter so vaknar jag=) hahaha. Kramar!!

2009-08-24 @ 20:50:09
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback