Måndag och skolstart.....

I dag så börjar Simon trean ,usch vad tiden går fort det dröjer inte förens han är tonåring.
Och sen har vi det där roliga med att han har tandläkar besök i dag och han riktigt avskyr tandläkaren så jag hade inte talat om det för honom så en minut innan bussen kom så talade jag om det och det tog han förvånadsvärt bra.
Ja ha svarade han men det var väl bara putsning av tänderna ? Och han var helt lugn så det här kanske kommer att gå bra i dag.
Vi får väl se ,jag ska hämta honom klockan nio så då kanske han struntar i att ge fröken lappen så jag får gå in och hämta honom ,det vet man aldrig.
Det blir uppdatering sen hur det har gått.
I dag ska jag måla kanten på båten och lite annat små fix så den blir klar till på onsdag.

Det blir helt plötsligt väldigt ensamt nu på morgonen för man vänjer sig fort med att ha ungarna omkring sig på sommar lovet men nu kan jag ju ägna tiden åt att städa och fixa lite så det blir bra när allt kommer igång.

Nej nu blir det att fixa lite innan jag ska iväg och lilla Rocky får följa med för nu är han hopplös på Bella och man vet aldrig när hon får för sig att lägga ner sig för honom så det blir lite bilåkning för honom i dag.
Man vill ju inte äventyra att det blir valpar för tänk vilka missfoster det skulle bli...uschans det vill jag inte riskera...
Vi ses senare....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback