Tisdag och fotboll i dag......

Ja i dag är det fotboll i Åtorp klockan 19,00 då spelar Rille mot Immetorp.
Så i dag blir det nog ingen seger men man vet ju aldrig ,det ska i alla fall bli intressant och se när de spelar om de går in för att vara positiva och peppa varandra för det har de ju fått förmaningar på att göra för förut var det inte ens roligt att titta på dem för det var så mycket gnäll inom laget så det var inte sant.

Nu är snart båten färdig jag har bara en lucka kvar att måla sen är den sjöduglig så i morgon drar vi upp den till väse och lägger i den i vänern.
För som sagt på fredag så drar vi iväg Kent ,Simpan ,Bella brumsing och jag .
Det ska bli så himmla skönt så det är inte sant.

Vad dagen har att utvisa vet jag inte riktigt ännu jag tar dagen som den kommer tror jag ,det ända som är helt planerat är ju givetvis fotbollen i kväll.

Nina är en lycklig tjej i dag för hon har fått en saftig lön så på Torsdag drar Järrnis och hon iväg till örebro för att shoppa.
Uj uj vad ska de ta vägen i stora örebro...fniss...men de två brudarna ska ha riktigt roligt i helgen för de ska på puben för första gången ,kan ni tänka er min lilla ängel på puben i karlskoga ,uschans vad nervös man blir men det får man ta och försöka hålla i hatten för de måste få bli vuxna utan att man lägger sig i för mycket de måste ju få göra misstag för det är ju då de lär sig ,eller hur ??

Nej nu ska jag sparka upp Simpan ur sängen så han får lite mat i magen innan skolan .
Han hade en enorm växtvärk i går kväll så jag fick smörja med liniment och linda benen på honom för att det gjorde så himmla ont så han får nog hoppa träningen i dag och vara hemma och villa de små benen.

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja de där välkända misstagen ungdomarna ska göra är som barnsjukdomar...det hör till på nåt vis...det enda vi kan göra är att hoppas vi har lärt ut tillräckligt mycket för att misstagen inte ska bli allt för stora och smärtsamma. Nina kommer att ha jättekul, dessutom är hon en förståndig ung dam;).



Va jobbigt för Simon...växtvärk är riktigt jobbigt..hoppas han känner sig bättre idag.



Ha en bra dag.



Kramar

2009-08-25 @ 07:43:08
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback