Lördagen den 5e december..

Och sovmorgon har jag haft och inte nog med det utan när jag hasade mig upp ur sängen så var det snyggt i köket disken var borta och det luktade ny bryggt kaffe mmmm vilken skön morgon så till min härliga gubbe säger jag nu TACK det var hur "göööött" som helst.
I morgon så ska vi då hämta gris köttet så då kommer det bli trångt i frysen och en härlig skinka ska läggas in så det ser vi fram emot.
I dag så ska vi nog bara vara hemma och ha det skönt med teve mys och gott godis framför teven med så det kommer att bli lördags mys så det förslår ,härligt.
Jaa det är mycket som är "gött" här i livet kan man se men ibland så är man så inrutad så man tänker inte på hur bra man har det kanske men i dag så ska jag njuta av att bara vara med familjen runt omkring mig så vi ses...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback