Lugnet...

Ja nu har lugnet lagt sig i Sirbo och bilen fungerar felfritt och det är himla skönt för man kan bli lite hispig när allt går fel. Men nu har man båda fötterna på jorden igen.
Vi har även haft dödsfall i familjen ,våra två kärleks papegojor har avlidit.
Jag läste om dem när vi fick hem dem och då stod det att om en av dem dör så dör den andra i sorg och det var tydligen så för de dog nästan samtidigt. Konstigt hur det kan vara.
Men det är ju så när man har djur att de lever ibland inte så länge och vi visste ju inte hur gammla de var så det var ju en chansnig från början.

Min kära långa son Rille har varit väldigt hängig den här veckan och i går började han att må illa så det blir nog att ta det lugnt för honom ett par dagar så får vi se vad det blir med det.
Och Simpan har vägrat att gå i skolan så det är frågan för vad det är som gör att han blir sådan jag har försökt att få kontakt med dem på skolan men det är ju bara telesvarare som går igång och inte ringer de upp heller så det blir man lite irriterad på.
Men i dag ska jag försöka att få iväg honom till tandläkaren och det mina vänner är inte lätt men jag får försöka. Jag hade viljat haft en eftermiddags tid för att få möjligheten att ta med en av Simpans kompisar för att se om han blev modigare av det men de snäste av mig och talade om att det inte fanns några senare tider så då får de nog kii för för jag tror att han kommer att vägra att gå utan för dörren i dag men han kanske kan gå i väg ,vi får se...
Under har skett förut..nej nu blir det att ta och göra något nyttigt så hejsan...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback