Måndag morgon och en halv gris rikare i frysen...

Ja nu har vi varit och hämtat en halv gris som ligger i frysen och väntar på att bli uppäten.
Det är allt bra gott med lite extra mat i frysboxen och i dag blir det fläsk och löksås och det är inte fel det inte.

Simpan har blivit frisk så han ska till skolan i dag men han är bra trött än för det blir ju lite si så där med lägningstiderna när de går hemma men det är bara att se till att sparka honom ur sängen.

I dag ska jag försöka att bli klar med städningen som jag började med här i fredags men jag kom av mig då så den blev aldrig färdig så det är bara att fortsätta i bedrövelsen.

Nej nu är jag tvungen att få upp de små liven så de kommer med bussarna som de ska...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback