Minus grader i dag...

Ja nu har det blivit lite kyligare så nu kanske vintern är på gång.
Simpan är fortfarande lite utslagen så han får vara hemma i dag också så får vi se hur det är i kväll med honom.

Vi har nu fått bekräftat att vi får en jul gris så den ska vi hämta på söndag så det blir gött att få lite i frysen och så hinner man ju att lägga in skinkan lagomt till jul också så det tackar vi för.

Jag ska försöka att klara mig utan de nya tabletterna för man blir helt borta när man får äta dem.
Min kära syster ringde i går och då frågade hon om jag var drogad eller vad det var frågan om och det är ju inte roligt för tänk om det ringer någon som man inte känner vad ska den tro då.
Jag tog aldrig någon i går kväll och visst det känns ondare i dag men jag ska ge det en chans och se om det stannar där eller om det blir värre, den som lever får se.

Jag ska försöka att släktforska lite i dag. Sedan blir det väl lite tvättande och alldagliga ting som ska göras.
Jag vill inte dra igång för snabbt utan man får ta det lite försiktigt i början.
För jag vill inte få tillbaka det jag hade för en vecka sedan för det är inget roligt alls.
Nej nu ska jag kolla runt på lite bloggar sedan blir det att komma i duschen så man vaknar till lite bättre....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback