Roligt eller inte....

Hmmm....ungar som är griniga är inte roligt och då kan man fråga sig hur törs de så här straxt före jul ,ska man inte vara snäll då ?? Jaa det är den stora frågan..
Nää nu till något annat ,städning .. vad trögt det går ibland men nu är det i alla fall på gång.
Tänk att det ska vara så tråkigt att städa ibland så det är inte klokt men nu har jag i alla fall kommit halvvägs så nu får det bli den andra halvan i dag.

Jag går med lite föväntan för i dag ska Kent prata med norge jobbarna igen så det blir spännande vad de säger.
Jag har då inte fått något svar ännu men det är ju försäkringskassan som ÄR så berömda för att det ska gå SNABBT eller vad tror ni...man kan inte göra annat än att skratta åt eländet...

Nej nu blir det att få upp DSimpan som är på ett så strålande humör..ironi kallas det...kramis på er där ute...

Kommentarer
Postat av: Soffie

Barn är väl alltid sprudlande glada i vårt släkte... de har jag fått för mej :-)

2009-12-09 @ 09:04:48
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Evalena

Ja visst alltid..hmm

2009-12-09 @ 10:25:18
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback