Upp och ner...

Ja det går väldigt mycket upp och ner den sista tiden men det är ju bara att stå ut.
Jag har försökt att få en sammanfattning på mitt släktforskande och har nu insett att det är en hel del som jag har fått fram under ett års tid.
Så det är faktiskt roligt att få se det i färdigt materiall.
Och nu har jag även varit och letat reda på fotografier som jag har lagt till och då blir det mer verklighets uppfattande. Kul som attan tycker jag.

Ja det har blivit lite mer vinterlikt ute, i och med att det har blivit kallare och i natt har de hotat med snö så vi får väl se vad det blir av det.

I morgon så ska jag in på magnet röntgen så får vi se vad de hittar om det finns några ben i den här kroppen man vet aldrig det kanske är helt tomt.
Nä det får vi väl hoppas att det inte är men men.

Nej nu ska jag sätta mig framför teven en stund och glo.



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback