Vad är det i dag ? Jo torsdag tydligen...

Torsdag den tredje december och jag är helt dagvilsen.
Simpan är fortfarande förkyld så det blir attt vara hemma den här veckan för honom men jag var och hämtade en del läxböcker här så han får plugga hemma den här veckan.
Det är fortfarande minus grader men på vädret så värkar det som att det ska bli mildare här i helgen så vi får väl se vad det blir om det kommer snö eller inte...

Det kommer att bli lite mer släktforskning här i dag tror jag.
Jag slutade ju med tabletterna men i går så kändes det fortfarande att man är seg i huvudet och det är väl det att det sitter kvar i kroppen. Jag hade lite värk fram och tillbaka i natt men jag behövde i alla fall inte kliva upp ur sängen utan det räckte med att jag ändrade sov ställning så vi får väl se vad det blir.

Utvecklingsgruppen hade sin årliga ute kväll i går med god mat nere på åtorps pizzan och det var lite synd att jag inte orkade följa med men det är inget att göra åt utan jag får vänta tills nästa år och hoppas att jag kan följa med då istället.

Nej nu blir det att se till att det blir värme i huset för det brinner så gött i pannan så det blir att stoppa in mer så värmen börjar att stiga här i sirbo..ha en bra dag ni där ute....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback