väntans tider...

En härlig morgon eller vad ??? Ja det kanske det är men jag hörde något här på små timmarna mer exakt vid halv tre då var det en hund som stod och skällde som en galning och skulle absolut ut och bajsa..vem tror ni det var jo lilla bella luta..hmm..då var hon änna till salu ett tag men det är ju så att hon har problem med magen ibland så då är det bara att gå upp och gå ut med henne och det är väl tur att hon säger till och inte gör det inne så det är man ju tacksam för...

Jag har haft lite så där tråkiga dagar inget som man kan hitta på som är skoj jag går bara runt och väntar på något konstigt sätt.
Men det är väl så för i januari så kanske både gubben och jag står utan någonting och det är ju inte skoj alls ,jag ringde till den berömda försäkringskassan och hamnade då i telefon kö och stod på 136e plats och när jag väl hade kommit fram så det var min tur och ville då få reda på om det hade hänt något i mitt ärrende så var det en väldig muntergök som vässte att de har mycket att göra nu så det är FAKTISKT lång behandlings tid och det skulle jag faktiskt kunna räkna ut själv tyckte han. Hmm jaa ibland så blir man så trött så det är inte sant..

Nää nog om det man får väl gå i väntans tider lite till antagligen.
Det är ju snart jul också så man får försöka att få upp humöret och känna lite jul stämning för det brukar ju vara så himla roligt faktiskt när man känner att det är något mysigt som närmar sig..men men får leta reda på den känslan tror jag..

Simpan ska till Degerfors i dag och vara med på skolmästerskap i fotboll och det blir nog kul för honom han är inlånad från den högre klassen för igentligen så ska treorna inte vara med så han har stor förväntan ,vi får hoppas att det går bra för dem.
Det är ju roligt när det blir lite annat på skolan än bara att sitta i bänken dag ut och dag in ,det behövs lite kämpar glöd.
Nej nu blir det att komma ur sömnigheten och vara på topp igen ,ja ja det lätt nog inte så övertygande men ändå..kram på er alla...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback