VARFÖR.....

Vad har man gjort för ont ???
Var ute och fick fram kamremen och det ser inte ut att vara det för den följer med runt så väldigt fint.
Då är den stora frågan VAD ÄR DET FÖR FEL !!!!!
När jag sedan kommer in så får jag ögonen på vårat akvarium i köket och vad tror ni då jag ser ??
JOo det är nästan inget VATTEN kvar...bara att få ut fiskarna och ut med det sista vattnet genom fönstret och ser sedan att hela botten har sprukit...VARFÖR FÖRE JULAFTON......
Nu har jag fått upp vattnet som var på golvet och riktat in fläkten på detta område sedan ber jag till gud att golvet ska klara sig ......man säger bara  FY FAAN...

Kommentarer
Postat av: Anki

Men vilken himla otur med akvariet...att det bara sprack sådär...Hmmm. Håller tummarna att golvet klarar sej.



Kramar

2009-12-17 @ 22:40:28
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback