Fredag

Hallå på er . I går kväll hände något underligt , jag skulle gå ut med våran golden Bella på kvällen vid ca halv elva och när vi kom ut blev hon helt galen , nosade i luften , skällde , och ville absolut ut på vägen . Jag har aldrig sett henne sån det lyste vansinne i ögonen på henne så jag fick med kraft dra in henne.Vi kunde inte se något som var över det vanliga och nu på morgonen har jag varit ute för att se om det är några spår efter något djur på gärdena men det finns inget , det var om det gick något djur på vägen i så fall. Hon blev i alla fall tokig....Läskigt...man vet aldrig vad som gömmer sig i mörkret...Och det är kanske tur det. Neej nu ska jag börja väcka upp resten av familjen så vi kommer iväg mot örebro i någon sån där bra tid.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hoppas det blev många både långa, korta och tjocka idag.....krokiga och raka.....hehe

Kraaaaam

2009-02-13 @ 20:23:52
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback