Huvudvärk

Nu vet jag inte vad det blir hela familjen går och drar på huvudvärk . Nina har även haft feber så hon har varit hemma i två dagar nu men hon säger att hon är tvungen att gå i morgon för de har prov , det är inte bra att de känner sig tvingade att gå när de ej är bra men hon vill inte komma efter. Rikard hade halsont och feber i morse så han har varit hemma i dag , ser inte alls bra ut helt röd "mossig". Simon som har varit sjuk så mycket har också haft huvudvärk från och till men han går iväg i alla fall , hoppas att det släpper på honom . Jag ska ta och gå upp i duschen och sedan blir det att ta en liten bit kladd kaka med grädde, som nina och simon har bakat, sedan blir det datorn med lite släktforskning som gäller innan säng dags. God natt och på återseende

Kommentarer
Postat av: Anki

Stackars er!!!!

Hoppas ni kryar på er snabbt.

Kram

2009-02-25 @ 19:56:50
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Ja då det blir allt bra snart , ni får krya på er ni med.

2009-02-26 @ 06:05:21
Postat av: Anki

Hejsan. Jag utmanar dej vännen!! Kolla in på min blogg och kolla vad som förväntas av dej om du antar min utmaning.

Kram Anki

2009-02-26 @ 22:33:34
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback