Konstiga grejer

I dag vaknade jag med värk redan klockan tre så det var bara att kliva upp och få igång kroppen , sen satte jag mig vid datorn och kollade på genline och hittade då Kents mormor i föddelse boken efter en liten stund gick jag ut i köket för att ta lite mera kaffe. Vet ni vad som då hände.. Jo min mobil som var avslagen(det är jag hundra procents säkerhet att den var av) slog på sig själv , då blev jag lite full i skratt och sa för mig själv att det var nog lite kontakt från andra sidan . Jag gick in till datorn igen och fortsatte att titta efter släkten då helt plötsligt tv OCH ljudanlägningen på sig i vardags rummet HELT av sig själv..Då blev det lite för mysko så då var det dags att lägga av att rotta i husförhörs böckerna. Men det var häftigt.

Kommentarer
Postat av: Anki

Du är en underbar tjej i ett underbart hus fullt i spöken!!

2009-02-20 @ 23:11:38
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback