Onsdag i dag eller ?

Jaha en ny dag . Och i dag ska vi säga HIPP HIPP HURRA för VIKTOR i dag som blir ELVA basst....JIPPI vicci och en bamse kram från oss alla till dig på din stora dag. Tänk vad gamla barnen blir på en gång eller är det vi som inte hinner med eller vad. I alla fall ett STORT HURRRRRRA... Själv blir man ut kastad av sina stora ungar på lördag de ska ha en fest här hemma säger de och då vill de inte ha morsan, farsan och simpan hemma konstigt nog , vad sjuttton ska vi hitta på då tro.Och vad vannnnnsinig man kommer att bli om de inte sköttttter sig , då kommer morsan med de STORA orden.... TÄNK PÅ DET MINA SMÅ ÄNGLAR.. Annars så känns det (peppar,peppar) rätt så bra i dag i kroppen. Får passa på att städa och tvätta då kanske.Simon gjorde ett helt otroligt jobb här i går så det är faktiskt inte så mycket kvar . Läste på Ankis blogg om att de hade börjat på ett avsnitt om barn som far illa och jag håller fullständigt med henne det är helt otroligt vad dåligt man mår om man tänker på vad många barn det finns som far illa just denna sekund och jag kan inte fatta hur föräldrar och även annat folk kan göra ett barn illa, det är för mig helt ofattbart, de är ju det finnaste vi har och de mest sårbara , det är ju vi vuxna som ska se till att de får en bra grund att stå på och även lära dem vad livet har att ge. HUR KAN EN MÄNNISKA GÖRA SÅ MOT NÅGON SÅ SÅRBAR SOM ETT BARN. Tur att det finns sådana eldsjälar som bland annat Anki som brinner för att utbilda sig och ta tag i saker för att förändra situationen .Stor iloge till er. Varma Kramar från mig

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack för otroligt fina ord EvaLena!!!!

Vicce hälsar och tackar!!! Mycket glad kille:)

Varma kramar tillbaka!!

2009-02-19 @ 18:07:57
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback