Syrran

Läste på syrrans blogg att hon ska börja skriva en bok och att ingen ska få läsa den innan hon trillar av pinn men det är ju så att jag sannolikt kommer att göra det tidigare än hon så då får hon faktiskt lägga in lite glimmtar på bloggen i alla fall det behöver ju inte vara lååånga avsnitt men det kan ju vara en liten fingervisning i alla fall , det var ju trots allt jag som sådde ideen hos morsan och vidare till henne .Tycker ni inte att det låter rättvist eller ? Själv håller jag på att skriva en släkt bok som alla ska få läsa när den någon gång i tiden blir färdig. Men den kanske inte blir färdig förrens man trillar av pinn(småler) Nog om det , ni får kolla in syrrans blogg , det är bara att gå via mina länkar på Syrran.Det kan finnas mycket roligt att läsa där.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback