Trött

Gud vad jag är trött och inget har jag skrivit på bloggen i dag heller , Nina var allt till skolan idag men Ricke har fortfarande feber och han har träning på skolan i morgon så det är nog ingen ide att gå för honom det är inte värt att utmanna ödet det är inte bra att träna när man har något skit i kroppen . Nej nu väntar sängen otroligt mycket på mig känner jag . Marsvinen och kanin ska få något gott att tugga på först sedan är det bara att slänga sig i slaffen. Får vara bättre på att skriva ett inlägg i morgon . God natt och sov så skönt..

Kommentarer
Postat av: Nina

Du har blivit utmanad utav mig, kolla in min blogg för mer instruktioner :D <3

2009-02-27 @ 18:18:13
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback