Vakna

Jag skrev i går att jag skulle återkomma när jag hade vaknat till och frågan kan ju vara den att vaknade hon inte till förrens i dag och jaa det känns så i alla fall. I går fick jag använda mig av en krycka och i dag är det tyvärr två kryckor som gäller men det är ju bara så att man får rida ut stormen och hålla sig i stillhet i fåtöljen med en bra bok . Det kommer snart dagar som känns bättre förhoppningsvis . Nog om det , jag håller på att bråka med telia och det är ingen dans på rosor kan jag tala om , man undrar vad de som jobbar där har för iq egentligen (nu får jag väl någon på mig när jag säger så) men det skiter jag blankt i just nu. Jag sitter och väntar på att de ska öppna så vi får ta en dust med dem i dag igen . Väldigt trögt folk vill jag påstå. Är det ingen som har något roligt att berätta ? För jag känner mig som en "grinn kärring"(osäker på om jag stavade rätt) just nu men det kanske man kan vara ibland. Helt sanslöst vad dålig jag är på att stava och speciellt när man inte har skrivit på så länge minsta ord hänger man upp sig på om det är rätt eller fel. USCH... Nej nu blir det att ta den där dusten och återkomma med lite mer positivt kanske.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback