Familjen....

Hallå gott folk , jag ska gå tillbaka lite i tiden och göra uppdatering tänkte jag .
Jag berättade aldrig om fredags kvällen så här kommer det .

På fredags kvällen så var vi ensama Kent ,jag och Simon för Ricke var hos Dennis och Stefan och lanade och Nina hade jag skjutsat in till karlskoga där hon skulle umgås lite med brudarna .
Så kvällen bestod i att titta lite på teven och Kent och Simon spelade lite bowling bland annat på wii spelet .
En mysig teve kväll helt enkelt .
Vi hade lovat att åka in och hämtat Nina på natten så det gjorde vi givetvis för det är bättre att de kommer hem så man vet att det inte har hänt något under småtimmarna med älsklingarna (med det menar jag mina små "änglabarn").
Klockan var runt kvart i två när vi hämtade upp Nina och vet ni vad vi gjorde då ? Jo vi åkte till Max i karlskoga och köpte oss en varsin fett hamburgare . Tro inte att vi är helt tokiga , neej för det är vi inte utan vi är dunder tokiga ..fniss..
När vi sedan kom hem var det mega skönt att gå och lägga sig för då var vi belåtna till tusen och somnade in väldigt bra..

Lördagen vet ni redan hur den såg ut för det har jag uppdaterat i bildformat .
Söndagen dåå , jo vi vaknade väldigt sent runt halv elva var klockan , super skönt att ha sovit så mycket .
Vi fortsatte att fylla i poolen för det var en bit kvar att fylla upp .
Sedan kom svärmor och svärfar och vi hade lite kaffe rep med goda winerbröd .
Och det är lika trevligt varje gång när de är här , det var ju så länge sedan de var här så vi fick oss en trevlig eftermiddags fika tillsammans .
Sedan kom syster yster med pojkvännen och stannade till för en liten pratstund och vi tog en sväng i växthuset och kollade av hur allt växte och frodades där .

Ja helgen har gått i familjens tecken och det har varit så himla underbart skönt att bara vara och umgås ALLA i familjen .

I dag är det måndag och jag ska ta en sväng till min kära mamma och rensa lite i hennes rabatter och umgås lite med mor givetvis som jag håller så kär , tycker synd om henne för hon lider så fruktansvärt mycket av värmen så det är inte sant. Eller snarare så att det är inte direkt värmen i sig utan det att det inte har regnat på länge och det är dåligt med syre i luften så det är det som ställer till det för henne hon är ju så väder känslig . Jag har fått lite av det men inte så farligt med just värmen utan jag lider mest när det är väderomslag då känner jag det i mina leder och lika dant om det är åska på gång så får jag en faslig frossa innan det bryter ut .
Men men det är väl bara att acceptera som med allt annat.

Nej nu har jag svamlat nog mycket nu blir det att få något gjort så på återseende....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback