Fotboll på Åvallen

I dag var det fotboll som jag  berättade om och här kommer resultaten 4-2 till ÅTORP ja där satt den ..
Det var ett riktigt virr varr för först såg det ut som de skulle få en förlust men icke sa nicke det blev till slut en VINST med besked och RICKE gjorde ett mål som dundrade in i nättaket , hurra vad glada vi blev men det var riktigt kaos ett tag med slagsmål och allt men det ordnade upp sig till slut och heta känslor svalnade av , min POJK var med och lugnade ner de heta känslorna såååå gud vad stolt man blir som morsa då det är inte klokt..

Sen spelade Vicces lag mot KSK och grabbarna och tjejen vann de med och de hade ett så snyggt spel men Vicce skulle ha fått gjort mål för guud vad bra han var han var värd att få göra flera mål så som han spelade , men de vann till slut och det var bra gjort...

Vädret har varit upp och ner i dag det har kommit många oroande svarta moln men det har varit på gränsen med regnet .
Det har ju utlovats fint och varmt tills i morgon men nu såg det ut som att det kan bli lite halvdant på nätet igen , vädret hoppar lite upp och ner så det är bara att vänta och se om det blir bra eller inte.

Sedan gott folk så fick vi träffa JOSSE nere på matchen så vi fick en varsin kram och det värmer gumman att få se dig på "benen" igen , du är guld värd som får kämpa så .

Nu börjar dagen att närma sitt slut och trött efter midsommar blir man fast man inte har gjort så himla mycket men det tar på krafterna ändå.
Så vi ses i morgon igen ....
 

Kommentarer
Postat av: josse

2009-06-21 @ 20:17:34
URL: http://jossebula.blogg.se/
Postat av: josse

Tjossan hejsan, blev juh jätte glad när ni kom o så fick jag tacka för all stöttning oså! ni är supersnälla! kram påer

2009-06-21 @ 20:19:09
URL: http://jossebula.blogg.se/
Postat av: Anki

Ja de var grymt bra idag!!! Är lite rosslig i halsen...hehehe

2009-06-21 @ 22:21:59
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: svar till Josse

Du är ju en hel skön tjej du....kram

2009-06-22 @ 00:26:26
Postat av: svar till Anki

Jag det kan jag tänka mig att du är

2009-06-22 @ 00:27:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback