Varmt så det förslår...

En otrolig hetta vi har fått men jag kan bara njuta av det men samtidigt tycker jag det är synd att så många lider något bedrövligt av den ,så därför önskar jag att det ska komma lite regn så det blir mer syre i luften .
Jag var som sakt hos mamma igår och det var skönt att bara sitta och prata strunt om allt och inget och sen gjorde jag en drive i hennes rabatt och då gott folk så rann det eller snarare forsade det svett om mig ,så den här värmen måste ju göra så att man går ner några kilon tycker man för det behövs runt magen på mig . Man börjar väl få kärring mage tror jag ,men det är ju bara att le och se glad ut ändå...
Nog om det , vad händer i dag då ? Joo det blir nog att ha en heldag i rabatterna här hemma faktiskt för jag har mycket tagetes som måste planteras och gräset behövde klippas och mycket mycket mer ...
Så i dag blir det 100 procent trädgård .
Och det där med städning vet jag inte vart det har tagit vägen men det kanske blir regn någon dag så man kan vara inne och göra det , det är faktiskt inte så noga på sommaren för då är man mest ute och jag är inte någon pedant direkt utan huvudsaken att man har rena kläder och mår bra sen kommer det där med städningen mycket långt ner på prio listan .
Nej nu kokar energin i kroppen och många planterings ideer forsar genom huvet så vi ses lite senare...

Kommentarer
Postat av: tess

Ja kärleken ska vi visa mera.. Min grabb köpte mormor en liten sak idag för att han älksar henne... man måste ju inte fylla år för att visa sin uppskattning. //Tess

2009-06-30 @ 14:04:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Svar till Tess

Helt rätt det är mysigt när barnen kommer på att det är skönt att älska och bli älskad..kram

2009-06-30 @ 14:22:59
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback