23,16

Klockan tickar och jag kan inte sova , det kanske var för att jag smällde i mig två koppar kaffe på kvälls kvisten brukar inte göra det men Ronny kom hit en sväng och då åkte kaffe pannan på .
Simon har fått riktig ret hosta så vi började med host medicin i dag så får vi se om det blir bättre , han har fortfarande feber och snuva.
Jag vet inte om jag ska sätta mig och släktforska en stund så kanske Jonhblund har tid att dyka upp om en stund eller så flyger han förbi bara i natt utan att infinna sig det vet man aldrig.
Alla andra verkar sova gott i huset i alla fall men jag har en lite olustig känsla det är så himla lugnt ute så man undrar om det är något på gång det känns konstigt i magen i alla fall , konstigt värre är det .
Nej nu ska jag kasta mig in i det förgångna så vi ses i morgon igen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback