Fotboll

Ja nu har vi äntligen kommit hem från örebro , vi fick reda på när vi kom dit att det var fem matcher de skulle spela .
De vann en och förlorade fyra , men de kämpade på i kylan det var ju på konstgräs ute och jag säger bara som så att det var ingen värme inte . Man kände sig som en stor isbit innan sista matchen var färdig.
När vi åkte hem så stannade vi till i mullhyttan för att äta på deras pizzeria och det var ingen dum ide.
Det var otroligt segt att gå upp i morse när klockan ringde vid halv fem , men jag kom upp till sist , söndagar för mig är härliga sovmorgons dagar annars men i dag skulle vi ju vara i degerfors så tidigt så det var inget annat än att gå upp det .
Vilka sjuka personer det finns som har varit inne på Ninas BDB vad f-n håller ni på med kan man undra , låt folks privata sidor vara i fred , och det var inte änns ett roligt skämt eller vad man ska säga för det var helt sjukt , nä smäll i röva skulle de ha som gör sådant..
Ni kan ju tro att jag är själva sur kärringen men det är jag faktiskt inte men jag blir irriterad när folk lägger sig i sådant som de inte har med att göra.grrrr
Nu ska hundarna få lite käk och få gå ut så vi kanske ses lite senare..

Kommentarer
Postat av: Anki

Måste varit jättekallt för killarna att spela ute idag. Kul att de vann en match och att alla ben och armar är hela vid hemkomsten.

Har tänkt på honom idag!

Kramar i massor

2009-03-22 @ 16:24:06
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback