Nu är dagen slut

Jag har haft en lång kväll tillsammans med dammiga böcker och släkt forskning , har fått in mycket info som jag har fört över i mitt dokument . Det är snart dags att lägga ut mer info på släkt bloggen för jag har fått ner mycket nytt men det ska bli lite till först .
Känner mig ganska trött nu så det finns inte mycket i huvudet som jag kan skriva ner nu utan det blir att gå ut med hundarna och sedan gå till sängs . Rocky har en egen stol brevid mig när jag sitter vid datorn han ligger helt stilla på den när jag skriver men skulle jag gå iväg någon stans så är han efter på nån sekund , de är roliga de små liven .
Det finns lite större liv som jag hör pratar i sömnen det verkar som Ricke är rädd för att bli blöt om fötterna för han har en diskustion med sig själv där inne i sömnens värd om att" de får akta på sig jag blir ju blöt" ..... tyst en lång stund..."akta sa jag"..
Undrar vad han drömmer igentligen . Nej nu ska jag också gå och drömma..

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahahha ! Jah konstiga drömmar den där mannen :p , kram

2009-04-01 @ 08:04:16
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback