Nyfiken

Jag som har gått och väntat på någon smarrig nyhet om vad Fredrik säger till syrran och så var det inget speciellt , fy vad tråkigt . Syrran hade ju kunnat hittat på något roligt och dragit mig för näsan när jag är så himla nyfiken då men nej nej det gjorde hon inte. Fniss , skämt och sidor .
Jaha nu får vi snart gå till kojs för i morgon blir det ingen sov morgon utan prick klockan sju ska vi vara i degerfors för att sedan åka iväg till örebro och se simon i dibut matchen i röd vita kläder , det ska bli så himla spännande .
Har försökt få tag i brosan för vi hade tänkt att ta en sväng förbi honom innan vi åker hem i morgon men än och då har vi inte fått tag på honom , men ska försöka i morgon igen.
Nej gott folk i morgon blir det match referat på denna blogg.....
God natt på er och på återseende.

Kommentarer
Postat av: soffie

haha, gud förlåt... jag är hemskt ledsen att jag inte LJÖG för dej!!! =) jag lovar att bättra mej, haha

2009-03-22 @ 22:34:08
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback