pip pip pip

Väkarklockan är inte mysig på morgonen för det är då man sover som bäst.
Jag somnade inte förens runt ett snåret så när klockan ringde visste jag inte vart jag var riktigt.
Men det är bara att upp och hoppa och se vad dagen har att ge , nu när kent också är hemma så är vi två som kan bli ganska rastlösa . Det finns alltid något att göra men ibland vet man inte ändå vad man ska hitta på det liksom bara kryper i kroppen.Nej vi får hoppas att han lyckas få ett jobb snart för det är alltid viktigt med den sociala delen , jag har varit hemma så länge så jag är lite "knäpp" ändå jag .
Nej nu ska jag få upp Nina och  Ricke ur sängarna det kan ta ett bra tag ibland att få upp dem .

Kommentarer
Postat av: ManGe

http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/384140



Där är ett fint hus som jag tycker ni kan bo i (a)

Kram!

2009-03-26 @ 20:13:04
URL: http://sufiemagnusson.blogg.se/
Postat av: svar till mange

Vad rar du är och tänker på oss..

2009-03-26 @ 21:25:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback