Snö i massor

Snö snö snö gud vad trött man kan bli , vi var också tvugna att ta en sväng in till stan så det är väl därför det är sådant väder tänker jag .
Men nu har vi kommit hem i alla fall  och det blir att låta bilen stå resten av dan för det är inte någon höjdare att åka i det här vädret .
I dag ska Nina och Rikard göra maten och det blir tydligen taco , det ska bli gott det , sen ska vi ha en myskväll med familjen med massa godis och dricka och tv tittande gud vad gott.
Jag vill bara säga, ni som ska ut på vägen ta det lugnt så inga olyckor händer .

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja idag var det ruggigt väglag....du hörde väl när jag tutade?;)

2009-03-27 @ 16:53:25
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

svar till anki : klart jag hörde , lika glad som vanligt blir man.

2009-03-27 @ 19:51:25
Postat av: Anki

Tack för omtanken, jo jag försöker allt ta det lilla lugna emellanåt. Vilket skitväder...nu spöregnar det...suck

Ha en skön kväll!!!!!

2009-03-28 @ 15:47:37
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till anki ; ni får också ha en skön kväll..

2009-03-28 @ 22:02:19

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback