Sovit

Gud vad jag har sovit , jag la mig på soffan för att se andra halvlek på fotbollen och somnade direkt . Kent väckte på mig runt tolv snåret så då gick jag och ladde mig uppe i sängen och somnade direkt.
Det var riktigt skönt att sova ut.

Ute verkar det vara tö väder i dag , det skulle faktiskt vara skönt om snön gick bort så vi kunde fortsätta övnings köra med Nina och Ricke igen , för jag vill faktiskt inte åka med dem om det är halkigt som ni säkert förstår.

Vi missade ju Robinson i går så vi ska titta på reprisen i dag .
Nu ska jag dricka ur mitt kaffe och sedan tända i spisen , det är mysigt på morgonen när man hör hur det sprakar i vedspisen och har en god kopp kaffe framför sig.

I dag ska jag försöka släktforska lite också , men först och främst ska jag givetvis titta på när grabben spelar boll så klart.
På återseende.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback