Väglag

Gud vilket väglag det var i går kväll det var helt enkelt hemskt .Vi åkte till degerfors för att titta när Rikard skulle spela men vi tänkte nästan vända först men till slut kom vi allt fram men det var inget roligt att åka i det . Rikard var med på deras match igår fast vi sa till honom att det vore bättre och villa ett tag till i och med ljumsken men det blev tydligen för stort sug för att spela tydligen.Får verkligen hoppas att det inte blir värre nu när det har börjat gå tillbaka.
Det var emot Immetorp och det slutade 6-6.
Jag kan se solen titta fram bland träd topparna och det är ju faktiskt himla vackert nu på morgonen.

Sen vill jag bara säga att GUMMAN följ med Nina hem i dag så att du kommer ifrån lite grann , vi är så väldigt rädda om dig ska du veta och allt kommer att bli bra ska du se bara tiden får gå ett tag .TÄNK PÅ ATT INTE GÖRA NÅGOT DUMT för vi ÄLSKAR dig och vill absolut inte förlora dig vännen. Du vet vem du är , så tänk på detta .

Kommentarer
Postat av: ManGe

Jag älskar er med, tack för allt!

Jag ska inte göra något.

Kram!<3

2009-03-24 @ 14:29:29
URL: http://sufiemagnusson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till mange:

Ja det måste du lova att du inte gör för det skulle

vi inte orka med , du är ju en helt otroligt bra tjej vet du , på alla sätt och viss

2009-03-24 @ 18:05:38
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback