Vinter

Ser ut som att våren vill vänta på sig , men det kunde man nästan förutse att det skulle bli mer snö .
Nina fick sin första lön från jobbet på pizzan och hon var super nöjd , i dag ska hon jobba extra på ica så hon har att göra.
Bara hon ser till att hålla lite i pengarna och inte springer på donken i parti och minut .
Tur att hon är ung och har ork , till skillnad på oss lite äldre vi blir trötta av att bara titta på barn som leker...
I dag blir det flera turer till degerfors först ska Simon till tandläkaren tio över ett , sen ska vi hem för att hämta fler barn och de ska till degerfors för att träna fotboll och kent och jag tänkte ta en tur  in till syrran under tiden de tränar .Man är ju lite nyfiken på vart de bor .
Rikards lag har tränings match i dag men han har spel förbud i och med att han har en sträckning i ljumsken så då får han villa i dag för han kan inte vara med och ta det lugnt för vi vet att så fort han kommer ut på plan så kommer hornen fram och han ger 150 procent , och det är för tidigt han behöver ta det lite lugnt i början så att han hinner bli bra först .
Det är ju ingen höjdare om han skulle dra på sig skador som bara spricker upp i så unga år , han har ju bara börjat på sin karriär .
Simon var också väldigt seg i benen i går kväll men i morse var det lite bättre , det ger spår med så många matcher på en och samma gång .
Läste om att folk har sett mycket varg ett tag och jag vill också se dem men det är ingen risk de håller sig undan för mina ögon tydligen .Jag får bara se harar och rådjur ...
Nej nu ska jag sätta mig framför teven en stund och dricka en GOOOD kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anki

Harar och rodjur icke att förakta...hihihi...vet vad du menar...jag vill åxå se dom, det är därför jag brukar ge mej ut på vargsafari som jag kallar det;)

Kraaaaaam

2009-03-23 @ 18:42:28
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback