Måndag morgon del 2

I dag tänkte jag ta en sväng in till Karlskoga och handla .
Känner att det behövs för det finns inte så mycket i skåpen just nu , man kan ju inte stor handla i Åtorp direkt om man är en stor familj.
Vet inte riktigt hur han kan ha så mycket dyrare varor , man tycker att det inte skulle skilja så mycket men det gör det .
Ica här i Åtorp är ju dyrare på allt så det är klart att folk åker in till Karlskoga och Degerfors och handlar.
Nu svammlar jag om helt ointressanta saker igen .

Jag får nog ta fram dammsugaren i dag igen för det är ju fortfarande så att Bella fäller så otroligt mycket hår än , det finns hundhår på precis allt tycker jag .
Och är det något som jag avskyr så är det hundhår.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback