Mors dag

Ja i dag är det mors dag så jag var uppe till min rara mor och hon var lika glad som vanligt men lite mörr i baken för hon hade satt sig på arslet i går så pappa hade fått kommit och lyft upp henne . Det var ju tur att han var hemma .
Men han ska bara jobba till semestern sen ska han vara hemma så då kan man vara lite lugnare då man vet att hon inte är själv så mycket .
Min underbara lilla mamma jag älskar dig över allt här på jorden.

Nu ska det bli lite mat sedan blir det att åka in till karlskoga för Ricke ska spela boll emot Immetorp.
Kul att titta på tycker jag , man blir oftast så himla stollt.

Kul att så många tyckte att jag blev bra i håret , ett stort tack till er (ni vet vilka ni är).
Och jag måste nog hålla med att jag blev nog lik Anki i profil så jag får väl börja säga syrran till henne fnisssss.
Vi ses säkert senare..

Kommentarer
Postat av: Anki

Hello sis....Faan va snygg du är bruden;)



Kram Anki

2009-05-31 @ 21:28:05
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback