Onsdag kväll

Ja nu har jag suttit av tre timmar i en skollokal och det kom bara tre stycken väljare som ville lämna sina röstkort..och fy vad trist det var att sitta av dessa timmar och så har jag samma tid i morgon och på fredag .. jag kommer bli så uttråkad så det är inte sant..men men vad gör man inte för bygden .
Vi får ju pengar för det som sedan ska gå till utvecklingsgruppens kassa och det gynar ju Åtorparna i slutändan för allt som vi gör går oavkortat till Åtorp och dess invånare .
Så vi som är med har nog en varsin stjärna där uppe som väntar på oss .
Nä nu blir det att slänga sig ner på sängen och bara sova för det känns som det har varit en lång dag i dag.

Kommentarer
Postat av: josefine

Det lät inte så vidare värst lattjo om man säger så!;S

2009-05-29 @ 11:04:37
URL: http://jossebula.blogg.se/
Postat av: Anki

Pratade just om utvecklingsgruppen på fritids idag och nämnde att du är med (Bodil frågade). Jag förklarade att ni gör ideellt arbete och jag måsta säga att ni gör ett grymt jobb!!!

Kram

2009-05-29 @ 15:48:09
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback