Otroligt gott

Jag var in till degerfors för att hämta upp Nina och Rikard och även handla lite god mat till kvällen .
Rikard ville övningsköra hem så det blev att sätta sig brevid men han har börjat få in vanan nu så man kan börja slappna av när man sitter där.
Han har ju t om haft möte på bron i åtorp flera gånger nu och det är ju något som man kan tycka själv också att det är lite obehagligt för att det är så himla trångt där.
Ja vi har ätit gott nu på kvällskvisten det blev grillat både kött , lax, grönsallad , potatissallad och  en god gräddfilssås som
Nina gjorde .
Och inte nog med det det blev godis i tv soffan också så nu står magen i flera hörn kan jag säga men gott som tusan var det.
Kent har kört ett pass i vedhögen också och lilla Simon tog på sig arbetshandskarna och hjälpte till att bära undan.
Nu blir det nog inte så mycket mer i dag än att lägga sig och titta på teven och låta John blund komma fram när det är daxs.
Himla skönt att inte någon behöver gå upp tidigt i morgon utan man kan sova ut .
Något som jag tycker är hel mysigt när alla är lediga är att sitta och äta frukost tillsammans , nu är ju Rikard iväg på lan men ändå så är det så göttttt att göra det på morgon.
Nej nu ska jag ta min runda fyllda mage och titta lite på teven . Så sov så gott på er alla mina kära vänner...
OBS Jag har även lagt till Fannys blogg som länk så ta och titta in till henne vet ja..
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback