Uppdatering

Ja nu var det dax för lite uppdatering .
Jag har suttit av mina timmar i skolan och det var trist som attan ,  första dagen kom det som sakt tre personer under de tre timmarna vi var där och torsdagen kom det en och fredagen så kom det ingen , fy vad det gick långsamt .
Men vi satt där och pratade så tiden den gick alllt men väldigt långsamt.

Min goding till dotter var och handlade i örebro i går och när jag hämtade henne i degerfors i går kväll så kom hon med en för tidig morsdag present och gud vad glad jag blev . Hon är för go den tjejen .

Kotorna i ryggen känns inte riktigt bra , det började i går kväll och ligger där och lurar . Bara det inte blir som för nån vecka sedan att jag får ta fram kryckorna för dem har jag börjat hata vid det här laget .
Nä vi får hoppas att det bara är lite möj i ryggen och inget mer men tiden utvisar väl det kan jag tro.

I dag så är det Åtorpsdan och det ska bli skoj , vi får hoppas att det kommer mycket folk så att alla som ställer upp med försäljningar , lotterier och liknande tjänar lite pengar.
Men det kommer nog att bli kanon väder så det blir nog folk.
Och gott folk ni får gå utvecklingsgruppens tipspromenad , det finns ju både vuxen frågor och även barn frågor.
Och väldigt fina priser .

Jag fick ju ett litet spratt och åkte in till degerfors och tog bort jätte mycket av håret , det blev kort. Men det är otroligt skönt faktiskt att få bort allt slitet . Jag slängde även i lite slingor på kvällen , det känns väldigt ovant men men .

Vad ska man säga om vädret då ? Jo det är undrbart SOL i massor och det verkar bli ännu bättre i dag och jag som ääälskar solen.
Underbart till tusen .

Vet ni vad vi ska på i kväll då ? Jo 70 års kalas , min svärmor fyller 70 bast så ett stort GRATTIS till Maj , som fyller i maj ..fniss

Nä nu ska jag läsa lite bloggar sen blir det att komma igång på morgonen så att man blir klar till ÅTORPS DAN....

PS . Ricke har blivit inring av B laget så han ska spela match i åtorp i dag klockan två så det ska jag försöka att få se en glimt av.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback