Ännu en ny dag..

I går var jag iväg till min läkare och undersökningen gjorde svvvvin ont och till slut så gav hon mig en cortison spruta in i höft leden och det mina vänner gjorde ju så att jag under kvällen och morgonen i dag har blivit sämre men jag hade en liten känning om att det kunde bli så.
Jag råd frågade min mor lite i går så troligtvis så tar det ungefär ett dygn innan sprutan gör någon skillnad.
Så det är ju bara att avvakta så får man se vilket håll det går åt ,jag vet faktiskt inte om man skulle orka med en försämring så här tätt inpå men man får ta det som det kommer .
Läkaren som jag har nu är faktiskt väldigt bra för det går att diskutera med henne på ett bra sätt och hon lyssnar på vad man har att säga för det är ju faktiskt så att jag känner min kropp bäst och då är det en fördel om hon lyssnar.
Nog om det nu har jag skrivit av mig lite så nu går vi över till något annat.

Vi är ju med i KDV så i dag får vi låna en släpkärra av dem för det får man låna gratis om man är medlem och nu har ju Kent fått lite grejor av lite olika folk så det behövs en kärra att köra hem det med ... oj oj hur ska allt få plats där ute men det är ju faktiskt så att får man något gratis så tar man ju emot det för annars är man bra dum men givetvis så kan man inte ta emot allt man får men denna gång var det nytto saker för det är en ny garageport och det behöver vi för den andra var det en bekant som körde sönder när denna skulle åka ifrån oss så fick han i fel växel och hamnade inne i garaget istället och det är inte bra men nu får vi en annan så det tackar vi för.
Sen har Kent även fått en kanot och det är väl ingen nytto sak direkt men det kan ju faktiskt vara rofyllt att ta en kanot tur på Letälven så det är bara att trycka in någonstans där det finns ett håll.

Jag läste på Ankis blogg att svin influensan nu hade kommit till Åtorp och det är ju inte så bra men det är väl så att man FÅR TA DET SOM DET KOMMER , och nu får man väl se om det var ett klokt beslut eller inte att strunta i att ta någon spruta.
Men jag tror faktiskt inerst inne att den inte är så farlig som den låter men jag har inga grunder för det så vi får väl se.

Hmm det är mycket som jag "får se" tydligen så nu lägger jag ner det här för i dag och vi ses säkert snart igen ...hejsan

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback