God morgon där ute..

Ja det har inte blivit något bloggande på sista tiden och det är för att det är en väldigt stor risk att det blir bara negativa tankar så det är därför.
Då kan ni förstå att det fortfarande hänger i med ryggen men inget mer prat om det utan vad har hänt som är skoj då ? Jo min älskade familj har haft det lite skojs för "gubben" min och "dottera" har faktiskt bakat mat bröd kan ni tänka er jag fick bara sitta och titta på det var nästan så att jag inte fick uppehålla mig i köket någon gång och det blev jätte goda bröd frallor så de kan allt min kära lilla familj.
Och jag har också fått en otrolig hjälp med allt den sista tiden så jag vill bara säga "JAG ÄLSKAR ER NÅGOT GRYMT" och tack för att ni står ut med mig när det är som det är med hälsan.Det är tur att jag har dem för annars skulle jag inte klara mig själv.
Nu är alla barn i skolan och verkar vara friska men otroligt trötta för det är mycket för dem just nu.
Och vädret går upp och ner ibland regn-snö-blåsigt och allmänt tråkigt tycker jag som älskar sommaren men jag är glad för Ankis skull för hon rent av älskar det här.
Och tack för omtanken i går Anki det är alltid lika roligt när du ringer.
I skrivande stund så börjar flingorna att dala ner fast de inte har visat någon nederbörd ja ja nu blir det att försöka elda i pannan så det blir varmt och gott.

Kommentarer
Postat av: Nina

Det gör juh inget om du skulle klaga på bloggen, det är bättre att du får skriva av dig lite juh. Klart vi hjälper till om det väl behövs! Även annars också dock blir det inte lika mycket då :$, haha frallorna blev lite som dom blev xD Jag älskar dig även om jag inte är så bra på att visa det. <3

2009-11-11 @ 22:21:42
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

Tack min lilla älskling det värmer långt in i själen ska du veta...

2009-11-12 @ 00:09:10
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback