Inte rätt utdelning....

God förmiddag gott folk.
Ja det har inte blivit en sådan smärtlindring som jag hade hoppats på ännu men det kanske är för tidigt än.
Det gör fortfarande jäkligt ont men tabletterna gör så att jag blir yr och darrig i hela kroppen så man får tänka sig för ordentligt vad man gör.
Men smärtlindringen kanske kommer att komma så småning om ,vi får se.
Det blev en natt men relativ bra sömn i alla fall ,jag var vaken några gånger men jag orkade inte ta mig upp så det är ju skönt att man i alla fall har fått legat still.

Vad ska hända i dag då ?? Vi har inget planerat direkt men i går var det en skön kväll framför teven med barna hemma ,den enda som var ute på galej var simpan för han var på disco och kan ni tänka er han kom hem och hade "slagits" eller snarare sparkats med en kille från grunebacka de hade blivit lite osams..hmm det blir att hålla ett vaksamt öga på den killen när han blir äldre det börjar ju inte bra när han till och med kommer hem ifrån ett harmlöst disco och har varit i bråk...

Nej nu blir det nog lite frukost och sedan se vad dagen har att ge så vi ses...

"och visst jag beklagar mig om min värk men men den som stör sig på det får ge f-n i att läsa för jag behöver skriva av mig allt för det är ingen höjdare att gå och ha det inom sig och familjen ska bli skonade från gnäll så då blir det att jag skriver av mig istället"

Kommentarer
Postat av: Anki

Ojsan..gick det hett till på discot...Otäckt när de använder fötterna och sparkas..kan bli såna skador då...Hoppas det gick bra med Simon?



Kraaaaam

2009-11-29 @ 22:25:31
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback