Jaa nu var det Tisdag den 17e November...

Tiden den tickar på och jag hinner inte med.
Det är konstigt hur allt INTE blir som man har tänkt sig allt blir upp och ner ibland så det är jäkligt svårt just nu att vara positiv och skriva bra grejer så det kommer nog att vara ett lite längre uppehåll tror jag för jag vill inte vara negativ för det är inte roligt så vi ses när det dyker upp bättre tider ,konstigt att man ska behöva sitta och vänta och vänta på något dylikt.
Fyyyy faan rent ut sagt...

Kommentarer
Postat av: Anki

önskar jag kunde skriva nåt klokt och bra...Du har det skit just nu...Du får försöka att leta och samla guldkorn, de små guldkornen som du inte märker annars...typ när Simon kommer hem med solsken i ögonen, ljudet av snusande sovande barn, ungarnas glada skratt, eller nåt annat som får dej att må bra inuti...när kaffet doftar sådär underbart på morgonen när man är kaffesugen...leta guldkorn och håll i dom!!!!!



Kramar i massor

2009-11-17 @ 12:06:05
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till Anki : Ja det ska jag göra..kram

2009-11-18 @ 12:39:34

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback