LÖRDAG...

Ja nu var det lördag och fredags mys är över men tråkigt nog så kunde jag inte vara med på fredags mys så vi får verkligen hoppas att vi kan ta lördags mys i dag och att jag orkar vara med på det .
Ja som ni förstår så har inte värken lugnat ner sig men i natt fick jag sova i alla fall och peppar peppar det känns lite bättre i dag men av erfarenhet så vet jag att det kan vända snabbt. Jag vet inte am det var av utmattning som jag somnade eller om det var av all medicin som gjorde värkan men sova fick jag och det är skönt så nu blir det att ta dagen som den kommer.
Vet inte vad som kommer att hända under dagen vi har inget planerat utan ska bara vara hemma och må gott så med det så säger jag hejs så länge...

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack!! Du är så himmla go vännen!

Skönt att du fick sova inatt, då orkar du med lite bättre....bara den förbannade värken kunde ge med sig lite också......

Kramar

2009-11-07 @ 12:35:30
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Soffie

jorru, frippa skruva isär den vi hade från början o pilla runt litte och nu funkar den igen, så de e bara börja handla på sej saker att stoppa i igen :-) syns i mörrn.. eller ja, senare =) gonatt

2009-11-08 @ 02:15:24
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback