Mörkt och natt...

Ja det blev ingen ordentlig natt sömn för den där förbaskade värken vaknade vid halv ett av att det gjorde ont i axeln, ryggen och benet. Jaa bara krämpor men jag måste få det ur mig så då är ju bloggen bra och den som tycker att jag gnäller för mycket ja den kan trycka ner sidan på X så det såååå..
Jag sitter och spelar ett ballong spel för att släktforska gör jag en annan dag när huvudet är mer på skaft.
För man blir lite segare än vanligt i kolan så här natte tid.
Jag ska nog ta och tända i pannan så det är varmt och skönt för resten av familjen när de till slut hoppar ur sängen eller ja inte direkt hoppar då ljuger jag nog men segar sig upp då..
I går så fick vi fakturan på Ninas studentmössa så nu känns det av att det börjar närma sig att våran lilla dam börjar bli stor ,usch vad snabbt det går och hon är ju den första i våran lilla familj som går ur skolan med en student examen för varken Kent eller jag gick så länge men på den tiden var det ju mycket enklare att få ett jobb om man hoppade av som jag gjorde men i dagens läge så tror jag att det är nog väldigt svårt att få tag i något när man är så ung men i och för sig så har ju Nina haft lite extra jobb men det jag menar är att få ett heltids jobb med fast anställning är nog väldigt svårt.
Nej nu är kaffet klart så det blir att ta en slurk och sen ta det där med tändningen.

Kommentarer
Postat av: Anki

Måste va ohyggligt att inte kunna sova vid den här tiden på dygnet. Tur att du har datorn att sysselsätta dig med. Den brukar vara bra på att skingra tankar och att få tiden att gå.



Kram

2009-11-06 @ 12:00:56
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Soffie

jag tyckte bara att de va lite roligt att varken ni eller mor o far såg =) man tror ju att man så snabbt skulle märka sånna saker, men de skulle nog inte jag heller göra om jag ska vara ärlig :P kram på dej

2009-11-06 @ 12:20:01
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback