Semestern ????

Ja det var ju så att jag har haft lite semester på grund av att jag har haft sådan värk och jag vill inte sitta och beklaga mig via bloggen ,men det verkar inte vilja ge med sig riktigt den här gången.
De som tycker att jag ojar mig får väl hålla för öronen nu då..
Jag har haft en period med otroligt mycket värk både här och där men just nu så är det nacken som är hutlöst ond så i tisdags så orkade jag inte med värken utan fick en akuttid hos min läkare i degerfors.
Hon skickade då vidare mig till akuten i karlskoga och där mina vänner går det inte fort ,vi väntade och väntade och väntade,,,pust och stön gånger 1000..
Men till slut så kom det en liten yngling till AT läkare som var röd i ögonen och väldigt stressad(hade nog inte fått sova de närmsta dygnen) men men jag fick en ny medicin så nu ska jag trycka i mig tre sorter hmm och den tabletten jag nu fick skulle i princip kunna söva en elefant men vad händer med min vrånga kropp jo inget ,men jag får väl ge det en chans och se om den börjar och ge värkan efter ett tag det kan ju vara så.
Det var väldigt omständigt innan jag fick ut den från apoteket för den gick under kategorin "speciella läkemedel" men men.
Han skrev även en remis till magnet röntgen för de misstänker att jag har fått ett till diskbråck i nacken för jag har ett sedan tidigare där så risken finns att det nu har blivit ett till men man får väl ta det som det kommer det är ju inget annat att göra.
Jag har ju även fått lämna blodprover för en tid sedan och givetvis så var de inte helt okej utan jag fick åka in och göra om dem och då vara fastande så nu har de kommit på att jag ska in och göra en gastroskopi och det är INTE roligt jag försökte att få slinka undan men läkaren var inte med på det så man får väl oroa sig för det när den dagen kommer men det är ju så fyyy faan, men de hade ju upptäckt att jag har lite brist på b 12 så nu ska jag idiot äta två sorters medicin för det också så jag känner mig som ett levande apotek.
Mina dagar har varit väldigt långtråkiga för jag kan inte ligga för länge för då kommer jag nästan inte upp av egen maskin och jaa det har varit några gånger som jag inte har gjort det så mina "änglar" här hemma har fått "dragit" upp mig från liggande till sittande. Så dagen och natten har fluttit ihop för mig men vi får hoppas på en vändning snart så att man får sova natte tid.
Jag måste få säga att utan er min älskade familj så har det här aldrig gått så ett stort TACK för det.
Det har väl inte hänt så mycket intressant direkt så jag har inte så mycket mer att skriva för stunden men det kanske kommer senare jag har hunnit blivit lite ringrostig men det är att smörja upp maskineriet lite så kommer jag nog igång det var faktiskt lite skönt att få skriva av sig i alla fall så vi ses snart igen....


Kommentarer
Postat av: Anki

Välkommen tillbaka;).

Hoppas de där nya pillren ger lite lindring nu då...Jag håller både tummar och tår!!!



Kramar

2009-11-26 @ 10:17:21
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: Soffie

Glöm inte bort hur stark du verkligen är, även när de känns hopplöst! kram

2009-11-26 @ 10:55:03
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Evalena

Svar till syster yster och Anki :Det är erat stöd som gör mig stark..kram på er

2009-11-26 @ 11:42:07
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Va bra du saknade signalen och mej imorse=), jadå, jag ska hälsa honom.



Kram tillbaka

2009-11-26 @ 11:53:30
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback