Uppdatering...

Ja det kanske är på sin plats med en uppdatering men jag har haft lite blogg torka men nu får vi se vad det blir.
Helgen har varit bra för vi har varit till Filipstad och fiskat med goda vänner och alltid lika roligt att umgås med dem så ett stort Tack till familjen Gustavsson/Eriksson.
Nu blev det ju så att det bara var Peter som fick upp en fisk och det var en fin regnbåge som slängdes på grillen direkt med lite salt-peppar-lök och gudomligt gott blev det.
Vädret var skapligt det med så vi får bara tacka för en trevlig dag.
Sedan var jag och hämtade Nina i Örebro på lördag kväll för då kom hon hem ifrån strömstad och det är alltid roligt att få familjen samlad igen.
I dag då vad har hänt då jo det var det där med att besiktiga bilen och som vanligt så hittar de lite fel som måste åtgärdas så det blir att skruva bil här snart ,det var väl inga större märkvärdigheter men det är alltid tråkigt att få åka ifrån besiktningen med lite kladd på besiktnings pappret.
Ja ja inget att gräva ner sig för utan försöka att få det gjort.
I dag har jag två sjuka barn hemma och det är Rille och Simpan som har åkt på någon form av ögonflush och feber så det blir att vara hemma tills febern lägger sig på dem.
Typiskt att det kommer nu när skolan drar igång men det finns liksom inte mycket att göra åt det.
Nej nu måste jag ge hundarna lite mat för att sedan ta en promenad så vi ses.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback